Iskariot
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Rollspelshemsidan Iskariot är till för svenska rollspelare som helt enkelt gillar att rollspela. Då och då skickar vi ut officiella rollspel som vissa får delta i.

HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

Sandbox Earth

Gå ner 
3 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Nästa
FörfattareMeddelande
Lost soul

Antal inlägg : 161
Registreringsdatum : 10-02-21

Sandbox Earth - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 12:59 am

"Du är bara ute efter oljan." anklagade Hopkins.
Till överst på sidan Gå ner
lordbeijer

Antal inlägg : 196
Registreringsdatum : 10-04-10

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:00 am

Och du är en idiot
Lost soul

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:02 am

"jag tänker inte sitta och se på när ryssland få kontrol över all den oljan."
lordbeijer

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:03 am

Jag tänker då fan inte spela efter era regler.
Lost soul

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:05 am

"vad gör du här då? Du är uppenbarligen inte ute efter att hjälpa människorna. Allt du vill ha är makt! Demokrati funkar inte när den är koruppt Nicolai!"
lordbeijer

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:06 am

Jag vill hjälpa dessa människor, detta genom att kapa ormhuvudet snabbare än vad Irakierna gör och därmed skapa en portväg till Ryssland så snabbt som möjligt!
Lost soul

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:07 am

"maskera det allt du vill. Allt du vill ha är oljan, och det tänker inte jag tillåta!"
lordbeijer

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:08 am

Kan du läsa mina tankar kanske? Jag vill hjälpa folk, jag vill inte att ni Irak skall få labbarna på de kvarvarande missilbaserna.
Lost soul

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:09 am

"Då föreslår jag en gemensam operation."
lordbeijer

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:10 am

Jag samarbetar inte med diktaturer
Lost soul

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:11 am

"Jag tänker inte låta dig få kontroll över oljan."
lordbeijer

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:15 am

Och jag tänker inte irakier få tag på kärnvapen.
Lost soul

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:16 am

"Låt USA gå in där då."
lordbeijer

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:17 am

Ryssland invaderar mellanöstern så kan ni fokusera på att sno alla diamanter i afrika.
Lost soul

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:19 am

"Vad ska vi med dessa diamanter till när du sedan vägrar sälja oss olja och skrattar hånfullt när våra ekonomier går under? Nej du, du ska inte få mer kontroll över oljan."
lordbeijer

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:21 am

Jag låter er inte få mer makt i mellanöstern. Någon behöver gå in och få pli på halvkukarna.
Lost soul

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:24 am

"Inte ska det bli du!"
Torulf

Antal inlägg : 217

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:31 am

Då anser jag att det här mötet är slut. NATO tar hand om operationen själv, all form av aggression mot mellanöstern kommer att ses som en krigsförklaring mot hela alliansen, ett krig ni vare sig har manskap eller ekonomi att föra Nicolai, sa Romney och lämnade rummet.
lordbeijer

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:35 am

Amöba sa Nicolai för sig själv innan han kastade den ytterst äckliga svampdiarren i nacken på Rommney och i fejjan på Hopkins.
Lost soul

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:36 am

Hopkins tog upp sitt vinglas och kastade drickat i ansiktet på Nicolai och lämnade därefter rummet utan ett ord.
lordbeijer

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 1:44 am

Nicolai kastade en potatis i bakhuvudet på Hopkins innan han flög ut genom glastaket med en jetpack.
Torulf

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 2:19 am

Hej! Vi avbryter för en extrainsatt sändning angående kriget i Afrika och Mellanöstern. Förenade Arab Emiraternas styrkor har nu tagit full kontroll över hela Saudi Arabien och en kussin till FAE:s ledare har utnämnts till ny president. En stor mängd saudier har ansltutit sig till Emiraterna medan en nästan lika stor grupp bildat flertalet guerillagrupper i landet för att kämpa ned ockupanterna. FAE själva menar att det inte rör sig om en invasion och att guerillan bör ses som terrorister. Den gamla kungafamiljen i Saudi Arabien har dock gett sitt fulla stöd till Emiraterna och hoppas att detta på sikt ska leda till att Saudi Arabien går in och blir ett eller flera egna emirat.

I väst står hårda strider mellan nordafrikanska stater och Egypten och på sydfronten har "Afrikanska Alliansen" trängt djupt in på fiendeterritorium och ser ut att vinna - men experter menar att de allierade kommer möta mycket hårdare motstånd från de arabiska staterna i nordafrika.

På eftermiddagen möttes ledarna för Amerika, Europa och Ryssland i New York för att diskutera krisen. Mötet avslutades abrupt när den ryske presidenten blev våldsam och lämnade byggnade med sin jetpack. Både Amerika och Europa har också valt att kalla hem sina diplomater från Ryssland - detta klargör man i ett pressmeddelande där man också berättar att man planerar inför att eventuellt skicka trupper till de båda krigen. Sedan morgonen är NATO:s officiella ställning att stödja Afrikanska Alliansen i kriget. Man har ännu inte klargjort var man skulle stå om man tvingades välja sida mellan Afrikanska Unionen och United Forces of the Red Sea.

Vänta, jag får in något... Senaste nytt! En rysk militärövning utanför den sydryska staden Zakamensk har blivit totalt utplånad efter att artillerikanoner avfyrats på den mongolska sidan av gränsen. Vid övningen fanns också civila åskådare och rapporter säger att både civila, värnpliktiga och militärer dödats. Ännu inget officiellt uttalande från Kreml men ryska nättidningar menar att det rör sig om rebeller, eventuellt den mongolska armén som använder rebellerna som täckmantel - medan bloggare menar att det lika gärna kan röra sig om en rysk cover-operation. Vi återkommer!
Torulf

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 2:20 am

Strax därefter inleds en TV-sänd presskonferens på Kremls eget plan över Alaska. Presidenten lät ett fåtal reportrar ställa frågor via comlänk.

Herr president, kan du kommentera händelsen vid Zakamensk först?
lordbeijer

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 2:26 am

Det är numera tydligt att det inte är tjetjener eller seperatister som styr och pangar gevär. De har inte möjligheten att använda artilleribeskjutning mot Ryskt territorium, de civila tillsammans med de soldater som tidigare blivit dödade av granatbeskjutning mot gränskurerna. Mongolerna skall få betala för detta, det lovar jag...
Torulf

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Emptytis aug 17, 2010 2:33 am

Men herr president, betyder det här krig?
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Sandbox Earth   Sandbox Earth - Sida 6 Empty

Sandbox Earth
Till överst på sidan 
Sida 6 av 13Gå till sida : Föregående  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Apocalypse Sandbox

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Iskariot :: Framtidsrollspel-
Hoppa till: